středa 8. června 2016

co mi duní v hlavě celej jarní semestr

dneska jsem dostala skvělej nápad. jelikož jsem úspěšně složila zkoušku, cítím se teď jistá v kramflecích a jako správnej know it all, takže jsem zaručeně dost kompetentní na to, abych se zase pustila do keců o něčem kulturním. 
moji spolubydlící jsou hodní lidé. nechávají mě pouštět si v kuchyni hudbu na věži a já týhle možosti využívám prakticky 24/7. občas mě chtěj zabít, ale máme se rádi. dnešní článek bude o deskách, který byl celej byt nucenej poslouchat v jarním semestru a vy byste si je měli poslechnout taky.
nejsem žádnej odborník, vlastně jsem na tom dost špatně a nemám za sebou ani žádej super seminář jak psát o hudbě vedenej otravným brejlounem ze znojma, ale za to jsem odhodlaná.
dare to continue? tak jo.


kanye west - the life of pablo
jakákoli z pětasedmdesáti verzí tohohle alba stojí za poslech. kanye je tak trochu debil a tak trochu bůh (jako já). je to chytlavý, jsou tam super featuringy a je to kanye, nevím proč bych to měla vůbec víc obhajovat.

top track: no more parties in la


anderson .paak - malibu
venku svítí slunko, je teplo ale ne moc, kolem pátý odpoledne. zrovna si uvaříš kafe a máš dobrou náladu. čumíš z okna, kde soused z vrchu venčí vlky. ne psy, vlky. všecko je tak jak má bejt a k tomu si pustíš tohle album. nejpohodovější árenbíčko na planetě.

top track: heart don't stand a chance


jessy lanza - oh no
tahle holka dělá samý hitovky s krásným éterickým vajbem. vybírat jen jeden song je skoro zbytečný, protože všechny mě baví úplně stejně, a to moc. až vyrostu, chcu bejt jessy lanza. pro fakt zainvestovaný nadšence je tady live session, do který jsem se zamilovala.

top track: it means i love you


the last shadow puppets - everything that you've come to expect
jsem odchovaná na arctic monkeys, takže na co sáhne turner, to mě zákonitě zajímá. last shadow puppets byl můj nejmilovanější alexův vedlejší počin a když vyšla tahle deska, těšila jsem se jak malá. klipy mají skvělej vizuál - mafiání a nátělníky, a je to skoro tak dobrý, jako ta deska předtím.

top track: bad habit


andy stott - too many voices
nejzásadnější informací je to, že neexistuje krásnější vinyl než tenhle. prej to není tak komplexní jako předchozí desky, prej se v tom po pár posleších už nedá najít nic moc dalšího. můj pohled je asi takovej: andy byl teď ve varšavě, a já byla naprosto odhodlaná se tam za každou cenu dostat, dokud mi nebylo řečeno, že je to daleko jako prase. holt nejsem kámoš se zeměpisem. i za těch pět hodin cesty by to ale stopro stálo.

top track: new romantic


leon vynehall - rojos (designed to dance)
tahle deska má nejvýstižnější název ever. roztancovala by i mrtvýho. neexistuje haus u kterýho by se mi líp mylo nádobí a to už je sakra punc kvality. moc hezkej koncept, moc hezká růžová, jeden z mojich nejoblíbenějších hypnotických klipů.

top track: blush


 the drones - feelin kinda free
tom mi říkal: tohle má strašně chytlavou vyhrávku, poslouchej! já jsem říkala, že je to nejdivnější melodie kterou jsem za poslední dobu slyšela, že chytlavý to není ani trochu a že si nedovedu představit, že si tohle jen tak někdy zabroukám. o x měsíců později stále nejsem schopná tuhle desku smazat z mobilu a uvolnit tak místo jiným a furt se k ní vracím. je to chytlavý jak prase.

top track: to think that i once loved you (dojáček první třídy)


antwood - virtuous.scr
popis tohohle počinu nechám na chytřejších lidech než jsem já. bordel. baví.

top track: uncanny valley


radiohead - a moon shaped pool
tou dobou, kdy radiohead začali strašit s novou deskou a vypouštěli singly jsme zrovna byli na donau. jeden z nejkrásnějších mimofesivalových momentů se odehrál, když jsme se všichni skupinově sebrali z opalovačky na střeše a šli se podívat na zrovna vypuštěnej klip k daydreaming. radiohead jsou srdcovka a budu je poslouchat asi vždycky.

top track: ful stop


devět stačí. devět je hezčí číslo než deset. třeba se mi bude chtít udělat něco podobnýho i za prázdniny, nebo za podzimní semestr. kdo ví.
jestli jste profesionální stalkeři, můžete mě špehovat na lástku. jestli chcete doopravdický články o hudbě, o který jste doteď ani nevěděli, že ji potřebujete k životu, od lidí kteří nejsou takoví blbci jako já, švihejte na gin&platonic. it will save your life.


Žádné komentáře:

Okomentovat